tirsdag 23. november 2010

Nedtelling til advent fortsetter..... vil DU se?


Rødt kubbelys som dufter herlig jul på sinkfatet mitt....


Kanelstenger, kongler og minijuletre pynter sofabordet.....


Stooor stjerne kjøpt i fjor......tror jeg må kjøpe fler etterhvert, kanskje på salg i romjulen?!
Gutt/jente i gammel stil fra Carl Larsson har jeg hatt i mange år. Digger disse, har flere, viser dere flere i morra..........

Så mye flott å se på bloggene deres, blir veldig inspirert av dere alle!

Er DU kommet igang med juleforberedelsene?

2 kommentarer:

  1. Så fint du har det :)Er ikke kommet noe særlig igang med juleforberedelsene, så jeg kjenner at jeg er pittelitt stresset. Men det ordner seg uansett hvert år i alle fall, hihi :)
    Klem fra Lise

    SvarSlett
  2. Hei hei :) Ja, nå går jeg og steller og stuller, køpt likt duftelys som deg. Det skal jeg tenne mens jeg setter opp adventstaker og henter opp resten av julepynten! :) Nå klarte jeg ikke å vente lenger! Er så enig at Carl Larsons figurene er skjønne! Har alltid ønsket meg de som står i vinduet ditt :) men jeg har mange av de andre.. Virker som om de ikke er særlig populære lenger, det kan jeg virkelig ikke skjønne... Det er greit å pynte stuen i Carl Larsons stil, men de skjønne figurene funker liksom ikke?! Nei, nå skal jeg legge minstemor så jeg kan pynte i fred og ro! Kos deg!

    Klem Merethe

    SvarSlett

Koselig hvis du tar deg tid til å legge igjen en liten kommentar!