torsdag 6. januar 2011

Noen med "grønne" fingre? Jeg trenger hjelp........


Hei!

Her hjemme herjer fortsatt forkjølelsen på meg. Er i dårlig form om dagen. Juletreet ble ryddet bort først i går, og alt her hjemme går i sneglefart.......koser meg med å titte inn til alle dere flotte bloggere som har kastet julen på dør og fått inn vårlige farger!

Mine Dronning Ingrid ble satt bort til hvile i november. De har jeg hatt som stueblomster hele fjorårs sesongen i karnappet.

Mitt spørsmål er: Hva gjør jeg med de nå fremover?
Noen som vet?



I karnappet har de hatt et frodig og godt liv, kniis.....vil gjerne gjenta dette denne våren.

Når skal de frem fra hvile, skal de klippes ned.......? hjelp meg!


Dette påbegynte pleddet er vårens prosjekt, men først må jeg bli ferdig med hardangerduken til min mor.

Ha en fin kveld!

2 kommentarer:

  1. Hei :)
    Jeg la merke til overskriften din inne på NIB, så tenkte jeg fikk se om jeg kunne hjelpe da.

    Det er fremdeles tidlig å starte å drive frem pelargoniaen. Nå fikk jeg ikke riktig tak i hvordan de har det og hvor de står, men du bør helst vente en par måneder til med å sette de lyst og varmt. Jeg forutsetter at de har det greit der de er, og husk å ikke vanne de for mye dersom de står i dvale, men littebitt vann må de få.

    SvarSlett
  2. Hei Linda :)
    Der fikk jeg jammen svar på noe jeg også lurte på! Anne er superflink med blomster :)
    Tusen takk for den koselige hilsenen du har lagt igjen hos meg :) Pleddet og putene kjøpte jeg hos nettbutikken " Hjem kjære hjem" for over 1 år siden.
    Synes forresten ditt pledd var utrolig vakkert! Herlige farger du har brukt i det :)
    Klem fra Lise

    SvarSlett

Koselig hvis du tar deg tid til å legge igjen en liten kommentar!