lørdag 30. april 2011

Mot lysere tider.....


....i gangen vår....
Har malt benken og speilet.....
Lyseholderen på veggen er spraylakket og har nå en ny funksjon....blomsterpotte, kniis....



Har også hengt opp skiltet jeg kjøpte på Kremmerhuset i fjor....


Har planer om å male ytterdøra også....men fargevalg da?
Tips?
Huset er hvitt, så mulighetene er mange!


Hagen kaller....det er strålende sol og jeg gleder meg over dagen i dag....hagearbeid, grilling og brodering av duken til min kjære mor! (mor...det nærmer seg)

Håper du også får en flott dag!

4 kommentarer:

  1. Hva med gul ytterdør. Så bilde av en i reklamen fra Byggern, kjempefint hvis man har litt gammel stil på huset.

    SvarSlett
  2. Koselig det ble i gangen din ♥
    Tror kanskje jeg ville malt døren i en fin gråfarge jeg, er så glad i grått og hvitt;))

    Ha en fin lørdagskveld!

    Klem Line

    SvarSlett
  3. Jeg så en svart dør her om dagen til ett hvitt hus og det ble såååå lekkert!....Hvis du ikke liker svart då er det jo plenty med gråfarger som er fine!

    Ha en fin dag!

    SvarSlett
  4. Såå fint det ble når det ble så lyst og lekkert?
    Jeg ville nok hatt ytterdøren hvit også...

    SvarSlett

Koselig hvis du tar deg tid til å legge igjen en liten kommentar!