onsdag 24. august 2011

Nesten i mål......



.......med spisestueprosjektet mitt. Stoler gjenstår før vi er i mål. De blir malt ved neste solskinnshelg.... Har ikke så lyst til å male de gamle brune stolene, så her trenger jeg hjelp fra dere. Male de eller bevare de brune?

Har hvite puter med volanger og monogram som skal ligge på stolene.....det blir "romlemantisk" det......sant?



Bordet og den høye bokhylla er ikke pusset "slitt" ennå. Det skjer FØR rengjøring på fredag....

I bokhylla har jeg stuet vekk ting.....den skal stæsjes opp etter pussen.....likeså den lille hylla på veggen.....vet ikke helt hva som kommer i hyllene ennå, men men.....




Bildene her er forresten tatt med mitt nye EOS 550D.......jeg redigerer aldri bildene mine av den enkle grunn at jeg ikke klarer det, sier jeg som aldri har prøvd engang! Selvtillit - nope!


2 kommentarer:

  1. Jeg er så imponert over den iveren deres, skulle ønske at jeg også kastet meg over mine maleprosjekter!!

    Gleder meg til å se bilder når alt er ferdig!

    Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  2. Hmmm, tror jeg ville malt alle stolene hvite.
    Går bare å venter på malerånden her jeg også, men enn så lenge har den uteblitt! :-(

    SvarSlett

Koselig hvis du tar deg tid til å legge igjen en liten kommentar!