fredag 8. oktober 2010

Gardiner som passer i ethvert rom.......


På bloggen til Livs Lyst i dag blir vi oppfordret til å vise frem gardiner.
Mine er tynne og helt nydelige, synes jeg....så derfor har jeg de på soverommet.......


......i Tv-stua, (døråpningen til venstre i bildet er soverommet vårt)....


......karnappet i Tv-stua. Her ligger de på gulvet. Synes det er nydelig når de ligger slik.


Har de også i spisestua......Her et bilde tatt på utsiden av vinduet. Gleder meg til å pynte disse vinduene til jul.

Disse gardinene heter Vila og er fra KID. Dessuten er de rimelige!

Håper dere liker gardinene mine.

Ha en fin fredagskveld, klem Linda

3 kommentarer:

  1. Oi! Her har du til og med tatt med deg kameraet ut for å ta bilder av gardinene dine. De fine gardinene dine! Jeg liker slike lyse og nesten "usynlige" gardiner. De trenger ikke å få så mye oppmerksomhet heller... Nei, dette likte jeg også!

    Tusen takk for at du blogget om det!!
    Ha en fin helg!

    Liv

    SvarSlett
  2. NYYYYYDELIG gardiner:) Kjempefine:)

    Klem:)

    SvarSlett
  3. synes de samler for mye støv når de ligger å slenger, dessuten var de kablene ikke pene, har brukt uskinne og rynkebånd sjøl i karnappen

    SvarSlett

Koselig hvis du tar deg tid til å legge igjen en liten kommentar!