torsdag 30. desember 2010

Årets jul......


har vært koselig.....
Nå i romjulen har jeg blitt slått ut av den hersens influensaen......


Har lagt på sofaen siden mandag, men jeg har klart å ha litt håndarbeide i hendene.....julekuler strikket i kitten mohair...


Sopper og gamle sandkakeformer pynter opp i kjøkkenvinduene....


Her hives julen ut på søndag hvis influensaen forsvinner....


Minstemann laget holder til tørkerullen til oss for to år siden, søt liten nisse....


Spisestue i kveldsstemning....Juletre i rødt og sølv....


Disse glassenglene henger det mange av i treet.....


Søte hjerter også.....


Lysfat i Tv-stua med en bittelitten julestjerne.


Guttenes adventskalender som jeg broderte for noen år siden, har to til liggende for de skulle jo egentlig ha hver sin, men TTT.......


Så dette er litt av årets jul i vårt hus........

På kjøkkenbordet nå i kveld har jeg pyntet opp med 2011-årets første primula......kjenner på meg at jeg er klar for våren nå og pastellfargede puter, duker, blomster......hihi....gleder meg allerede!

Hva med deg, er du klar for blanke nye ark og litt vår i heimen?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Koselig hvis du tar deg tid til å legge igjen en liten kommentar!