søndag 20. februar 2011

Jeg må inrømme.....


.....at jeg ikke har tatt i en malekost siden i høst! Også jeg som hadde så mange planer og maleprosjekter......hmpf....


Har jo tenkt at vinteren er lang, så det haster jo ikke.....men nå er jo snart februar historie......så nå må jeg se og komme igang.....til helgen kanskje........

Noen som kjenner seg igjen?


Så jeg må inrømme at jeg har en tendens til å utsette ting. Denne skohylla skulle jo vært hvit nå.....kanskje til   helgen....burde burde....ja, til helgen.....

Bildet er mitt siste bruktfunn.....klarte ikke gå fra det.....nå henger det på soverommet vårt!

1 kommentar:

  1. Det er jo fort gjort å male bare du får "rotet" fram det du trenger...
    Og tenk såå fint det blir da du er ferdig?
    Selv malte jeg mye før jul, all furu skal bort, så jeg må se å komme i farta igjen selv snart også... Står en speikommode i gangen som venter på å bli hvit. (lys antikk er fargen jeg pleier bruke)

    SvarSlett

Koselig hvis du tar deg tid til å legge igjen en liten kommentar!