fredag 18. februar 2011

Mmmmmm.....


......kanelsnurrer.....


Minstemann lagde kanelsnurrer på onsdag for å ha med seg til klassen sin kosekveld hjemme hos læreren sin.
De så sååå fristende ut at jeg måtte hive meg på å lage noen selv. Så nå er vi klar for kos i vinterferien....

Flere som er klar for vinterferie?

I går kveld måkte jeg hele gårdsplassen fordi det hadde kommet ca 15 cm med nysnø. Hadde på meg skritt-telleren for moro skyld.....4925 skritt ble det gitt....

Ha en finfin fredag og helg! 

2 kommentarer:

  1. God morgen Linda:)

    Åh nå fikk jeg lyst på skillings-boller:):)
    Skal jeg jammen lage i helgen:)

    Ønsker deg en strålende flott helg:)
    Klem fra Kari:)

    SvarSlett
  2. Denne gamle kaffekannen vekker minner.
    Min farmor hadde maken stående på komfyren, en gammel komfyr med magasin hvis du vet hva det er for noe?

    SvarSlett

Koselig hvis du tar deg tid til å legge igjen en liten kommentar!