fredag 1. juli 2011

Maling er gøy....


.....først når man kan sette seg ned og nyte resultatet!!!!
Her har jeg i min iver etter å se resultatet, glemt å ta "før-bilde", (speilbuffeen var beiset mørkbrun)
Nå er den eggehvit. Har dessuten tapesert bakveggene i skapene, skuffene og på innsiden av dørene....


Dørene har ikke kommet på plass ennå, TTT......


Denne buffeen var i elendig forfatning da jeg fikk den, men med hammer, lim, sparkel, maling, tapet, nye knotter, arbeidslyst og pågangsmot, har jeg kommet i mål!!!

Strålende fornøyd!


Har forresten fått ny header i dag!
Tusen takk Andreas.....superglad for å ha barn som er kløppere på PC....for på PC er jeg "grønn"

Ha en fiin helg!

3 kommentarer:

  1. Så fin den ble.Flinke deg.
    en slik som dette har stått på ønskelisten min lenge men finner jo aldri....
    Ha en fin helg.
    klem charlotte

    SvarSlett
  2. Ååå, såå fin den er blitt?
    Har en liknende stående i gangen som skal males.
    Utrolig fint med litt tapet, kanskje dette er en idè jeg kan ta i bruk på min kommode også?
    bare malerånden snart kommer på besøk til meg så...

    Klem...

    SvarSlett
  3. så fin header du har fått deg!

    Sjenken ble veldig fin. Artig med tapet i bakveggen. Jeg har malt et helt rom denne uken og har to rom igjen. Men det var mer arbeid enn jeg hadde trodd.

    Kos deg i helgen!
    Klem fra Hjørdis

    SvarSlett

Koselig hvis du tar deg tid til å legge igjen en liten kommentar!