fredag 17. september 2010

Diller og daller.......


Koser meg med å dille og dalle, men tror ikke det er andre enn meg her i heimen som ser disse forandringene på fatene, eller at puter er skiftet ut i sofaene......så da er det kjekt å vise det frem til dere:)
Har tre gutter og en snill mann som bare gliser til meg når jeg spør de om de ser noe nytt eller om noe er forandret her........bortsett når jeg flytter på sofaen eller Tv´n da, hihi....

Noen der ute blant dere som kjenner dere igjen?




Har laget meg min aller første krans, av lavendel. Det var jo ikke vanskelig, så det er noe jeg kommer til å gjøre mer. Søt, ikke sant?

Ha en strålende helg alle sammen!


5 kommentarer:

  1. kjenner meg veeeeeldig godt igjen i det du sier
    ønsker deg en flott fredagskveld

    hilsen anita s

    SvarSlett
  2. Så koselig!!! Ha en riktig god helg!

    Klem klem
    ANETTE:)

    SvarSlett
  3. Kjenner meg igjen i det du skriver...sånn er det bare:) De liker det, men vil ikke innrømme det;) Så deilig å bare dille og dalle rundt i rommene og skape litt forandring! Herlig!

    Ha en riktig flott helg!

    SvarSlett
  4. Hehe, kjenner meg igjen i den, men min kjære er veldig glad for at jeg liker å dille hjemme da ;)
    Alle liker vel ett pent hjem ? :o)

    Takk for hyggelig kommentar hos meg,
    Oliventre har jeg, men det kan vel ikke stå inne nå? må jo stå kjølig fremover.. hmm.. mulig jeg kan se etter ett uekte ett da :P hehe.

    Håper du får en fin helg,
    Klem Jatte♥♥

    SvarSlett
  5. For en fin krans du har laget. Det tror jeg at jeg skal prøve også. Fatet ditt med lys og blomster var også veldig koselig :-)

    SvarSlett

Koselig hvis du tar deg tid til å legge igjen en liten kommentar!