onsdag 25. august 2010

Søte skåler og lopper


Vet dere hvorfor disse to guttene er såååå fornøyde eller?????


Disse skålene fant jeg på Nille. Er de ikke søte? Kattene våre er hoppende glade, det er jeg også..........nå er det morro å "dekke på" til kattene hver dag....





Dagens lopper/skatter:
I dag kom jeg hjem med denne "fangsten" etter besøk i to bruktbutikker. Alt for kr 180,-. Skikkelig fornøyd, jeg. Serviset er vakkert i hvitt, grått og sølv. Har forresten det lengst til høyre i bilde fra før, så nå kan jeg servere kaffe og kaker til 12 personer:) Gryteklutene skal spares til neste sommer. Kr 10,- for begge. 


Flere enn meg som er glad i "lopper"?????

God kveld videre, klem Linda

1 kommentar:

  1. Eeelsker lopper:) Ikke levende vel og merke;)
    Kjempefine ting du har funnet, og flott blogg:)

    Klem Lise

    SvarSlett

Koselig hvis du tar deg tid til å legge igjen en liten kommentar!