mandag 16. august 2010

Hage

.
Plantet 3 stk New Dawn nå i våres. De har blitt ca 1 meter høye. Rosene dufter vidunderlig og har en sart rosa farge, me like.......gleder meg allerede til neste års blomstring.......

Disse små, søte rosene blomstrer fram til frosten kommer. De har mange knopper på hver grein. Så de for første gang i fjor, i en stor rabatt utenfor Plantasjen her i byen. Det var i september og det var ett stort rosa teppe med roser. Så disse har jeg lengtet etter å få i min hage. Har derfor plantet 6 stk. De heter The Fairy. De kan anbefales...........

Så til sist min Lewisia som blomstrer for tredje gang denne sommeren. Vakker!!!!
Ha en god kveld!

1 kommentar:

  1. Hei!
    Nå har jeg kost meg en stund i bloggen din :)
    Du er så flink til å få det pent - for en flott hage!
    Roser er så nydelige, jeg må huske å plukke inn litt i dag :)

    Ønsker deg en fin dag
    Kjersti

    SvarSlett

Koselig hvis du tar deg tid til å legge igjen en liten kommentar!