søndag 29. august 2010

Høst ute.....men


 fortsatt bitte litt sommer inne, hihi....Pelargoniaene miner er på vei til å vokse opp i lampene mine.
Har 4 Dronning Ingrid som jeg ikke klarer å rydde bort ennå.
  Flere der ute som har det slik?

Skal prøve for aller første gang å overvintre de. Noen der ute som har noen lure knep?



Oliventreet har flyttet innendørs.Håper det overlever inne her i vinter.  Synes Tv-kroken ble bedre når fargene går i hvitt, grått og det grønne i plantene.  Tatt frem en englevinge og hengt den på bokhylla.



Denne benken har byttet plass, den sto på kjøkkenet da den var ferdig malt. Den passer bedre her i Tv-stua, fylt opp med noen av interiørbladene mine. 3 av mine favoritter er Boligpluss, Vakre Hjem og Jeanne d´Arc Living.
Hjerteranke er min favorittplante. Den oppdaget jeg for første gang hos ei håndarbeidsglad jente. Da jeg dro derfra, bar det rett i blomsterbutikken for å kapre meg en. Siden har jeg fått meg mange, de er lette å lage avleggere av.

Mellomstemann min har laget ny header til meg, tusen takk Andreas!

Ny, hektisk uke ligger foran oss, men sånn er det vel for de fleste..... God kveld, klem fra meg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Koselig hvis du tar deg tid til å legge igjen en liten kommentar!