lørdag 21. august 2010

Mitt favorittskap

Har et stort skap i Tv-stua vår som jeg er veldig glad i. Det kjøpte vi for 1,5 år siden i en interiørbutikk som heter Marihøna. De hadde skapet på tilbud, jeg var solgt og fikk lett overtalt mannen i huset om at dette måtte vi slå til på. Han så ikke skapet før vi pakket det ut hjemme........han var IKKE solgt.......
"Skal du dra det dærre græiene der inn her nå når vi har pusset opp og fått det så fint her!!!???" sa han og ristet frustrert på hodet.
Mannfolk!, tenkte jeg.
"Bare jeg får beholde det, kan jeg jo male det slik at det ikke ser så slitt ut da", sa jeg litt forsiktig......
"Gjør som du vil!", fikk jeg til svar........og det gjør jeg jo! Da skal skapet være som det er!!!!!!

Skapet har en nydelig, slitt overflate, det ser veldig gammelt ut, mitt favorittmøbel!!
Dessuten er det dypt og romslig, god plass i skapene og skuffene og fine hyller til glass og slikt.



 Tror det hadde blitt fint med det her på kjøkkenet også.Ser det for meg her, mellom vinduene.......Klarer bare ikke flytte det alene, det er blytungt.......
Hvor ville dere hatt skapet, Tv-stua eller kjøkkenet?


Hyllene og kjøpmannsdisken kan bytte plass med skapet i stua......
Jeg og den ommøbleringen min. Nye ideer dukker opp rett som det er.......blir vel aldri ferdig og fornøyd....

Dagen i dag har gått med til ingen ting, godt med slike dager også. Har noen planer for dagen i morgen....

God kveld videre!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Koselig hvis du tar deg tid til å legge igjen en liten kommentar!