mandag 12. juli 2010

Kjøkken

Viser i dag noen bilder fra vårt kjøkken. Her var det før ombygging et bad og et soverom. Har fått oss et romslig og koselig kjøkken på ca 20 kvadrat......Vi har eikeinnredning fra da huset ble bygget i -86. Det er like pent å se på etter over 20 år. Sigdalkjøkken er solide kjøkken.
Tallerkene her har jeg kjøpt på loppis til kun 10 kr stk. Tenk hvor lykkelig man kan bli av noe som nesten ikke koster noe.
Møblene ble malt for noen uker siden. Hyller og kjøpmannsdisk står nå for tur, må bare få arbeidslyst først....Har også nevnt for Herr Snekker at det HELT SIKKERT BLIR FINT Å MALE EIKEKJØKKENET HVITT. Håper det lar seg gjøre utover( må bare vise han mange før/etter-bilder som jeg finner på andre blogger, har begynt med noen visninger......)Det er så mange flinke bloggere der ute.......
Gardiner har jeg sydd av laken kjøpt til 40% avslag på Princess. Har fått inspirasjon av flere bloggere på nettet til disse "rulloppgardinene". Skal nok sy flere forskellige etterhvert. Har heklet blonder til de neste jeg skal sy...
Her er det fint vær i dag, får vel ta meg en tur utendørs.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Koselig hvis du tar deg tid til å legge igjen en liten kommentar!