mandag 12. juli 2010

Tv-stue

Her i karnappet blomstrer Dronning Ingrid. De trives her i vinduene som vender mot sør. Singermaskinen er fra 1908. Den har jeg kjøpt i Halden for mange år siden av en mann som restaurerte og solgte gamle symaskiner. Florlette gardiner fra KID. De er søte....

Sofabordet har Herr Snekker laget. Tenk, han laget det fra tømmer. Han er ingen snekker, men en sveiser på et mekanisk verksted.


Skapet her har et slitt utseende og er tungt og robust. Hjerterankene vokser med et minimum av vann her hos oss. De er blant mine favorittplanter. Lampene på veggen er gamle furulamper jeg har malt.



Apotekdisken beiset jeg for ca 3 år siden, men nå har jeg lyst til å male den også.......hvit selfølgelig, hi hi.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Koselig hvis du tar deg tid til å legge igjen en liten kommentar!