søndag 11. juli 2010

Hus og hage i juli

Mitt aller første innlegg: Hjelp, hva skal jeg begynne med? Har lyst til å vise dere noen bilder fra vår hage og vårt hus. Vi bor i et hus på landet. Her har vi bodd i 15 år og stortrives med naturen som nærmeste nabo......
Jeg går og duller mellom staudene mine og luker vekk ugress så fort det dukker opp.....hagearbeid gir meg ro i sjelen og energi. Har plantet The Fairy og New Dawn nå i år, bilder kommer så fort de kommer i blomst.....
Har planer om å lage bed langs hele hekken her. Har også lyst på noen peoner, har noen noe tips, er det supert......

Her vises litt fra foran huset. Flammentanz blomstrer rikt nå.


Huset har vi bygget på de siste årene. Det er nesten ferdig(eller man blir vel aldri helt ferdig). Huset skiftet vi farge fra rødt til hvitt for to år siden. Hvitt er så rent og pent!
Første innlegg ble til med hjelp av mine to største gutter, men skal nok greie meg på egenhånd snart, for dette tror jeg blir skoi......

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Koselig hvis du tar deg tid til å legge igjen en liten kommentar!