fredag 22. oktober 2010

Hvitt ute og hvitt i hyllene inne:)


Har vist frem mitt søte servise fra Bavaria  før, men nå har jeg samlet det i favorittskapet mitt. Samlet noen deler i en kurv som jeg har sprayet hvit. To nye fat i samme serie fant jeg for noen uker siden på bruktbutikken, så nå i helgen skal jeg bake ei god sjokoladekake og dekke et fint bord med mine "lopper"

Det blir koselig det!


Veier for og imot om å flytte dette skapet ut på kjøkkenet, men foreløpig står det godt her i Tv-stua.

Hvor tror dere det passer best med dette skapet, kjøkkenet eller stua?


Nydelig julestemning ute i dag med et lite dryss snø i natt. Igjen er det fredag, jenter, ha en kreativ og koselig helg!!!

2 kommentarer:

  1. Fine bilder du viser. Alltid kjekt å finne nye loppiser.

    Eg synes skapet passar best på kjøkkenet :o)

    Ha ei fin helg.

    Klem fra Nina Kathrin

    SvarSlett
  2. Takk for innspill, jeg er litt enig i at det skapet passer best på kjøkkenet, det er bare sååå tungt å flytte på, gruer meg litt til å flytte det, hihi...

    SvarSlett

Koselig hvis du tar deg tid til å legge igjen en liten kommentar!