fredag 1. oktober 2010

Lopper for en 50-lapp:)




Gårsdagens tur til misjonens loppebutikk for å levere inn klær etter guttene våre endte som vanlig med at jeg ikke gikk tomhendt ut igjen, BOMBE......!
Minstemann var med meg inn i butikken denne gang. Han fant seg et krus som han skal ha på skolen. De har hver fredag ekstra kos i klassen med varm drikke og ekstra god mat.


Litt høststemning i kroken på verandaen.

Holder i disse dager på med oppussing av badet i kjelleren. Har bare malt veggene og kjøpt inn litt nytt (tepper, reol og kurver). Viser dere det ferdige resultatet snart.

Nei, nå må jeg klappe igjen PC`n og gjøre noe nyttig: vasking av kjellervinduer (8 stk), klesvask, vaske over gulvene......listen er lang. Lider av STØV PÅ HJERNEN, vettu. Hater rot,  kjenner jeg at jeg blir stressa og urolig i kroppen med rot rundt meg.

Ha en god helg! 

1 kommentar:

  1. Så nostalgiske loppefunn! Me like. Billig ble det også.

    Har scrollet meg ned på bloggen din og mange fine bilder. Likte soveromsbildene veldig godt ;-)

    Lykke til med badet.

    Klem Marit

    SvarSlett

Koselig hvis du tar deg tid til å legge igjen en liten kommentar!