tirsdag 5. oktober 2010

Kjøkken og opplastingsproblemer......


Vekten i vinduskarmen er jeg glad i. Kjøpt for lenge siden i Misjonens Bruktbutikk her i byen. Det er en gammel Hansa-vekt fra Sverige.
Gardinene har jeg sydd av hvite laken, kjøpt på Princess.
Er såååå fornøyd med hvitmalt kjøpmannsdisk og hyllene på veggen.

Fikk bare lastet opp et bilde i dag.......tålmodigheten min er snart brukt opp!
Men, vi må vel bare leve med dette, jenter, eller?

Skal ut og grunne kledning til garasjen nå, ser ut til at været letter, så heldig jeg er!
Titter inn til dere i kveld.




5 kommentarer:

  1. Hello,
    You have a beautiful blog! I have had a same problem with blogger and pictures...
    Have a nice day!

    -Esmeralda from Finland

    SvarSlett
  2. Hei, Linda
    Så flink du er, lurt å sy liftgardiner av laken. Ha en fin dag. Klem fra Jannicke

    SvarSlett
  3. Skjønner at det var flere enn deg som hadde problemer med å laste opp bilder i går. Ja ja sånn er det bare av og til.
    Både vekt og gardiner er nydelige. Har også kjøpt laker å sydd både gardiner og forheng. Billig og et bra resultat.

    Ønsker deg en nydelig onsdag. Varme klemmer fra Elin:)

    SvarSlett
  4. Hi Linda,
    thank you so much for your lovely comment on my blog, so I found your beautiful blog!
    Have a nice evening,
    Yvonne

    SvarSlett
  5. Hei hei :)
    så flotte gardiner !
    Har også hatt kjemeproblemer med å laste bilder - kjenner jeg er skikkelig irritert på det nye systemet.
    ønsker deg en flott torsdag
    klem anita s

    SvarSlett

Koselig hvis du tar deg tid til å legge igjen en liten kommentar!